teisipäev, 2. märts 2010

Uus algus 3.osa

Hommikul tõusin kella kuuest .Oli käes teine koolipäev .Pärast kooli pidime Lily ,Flora ja Steveniga shoppama minema .Stevenile tegelikult ei meeldi poodides käia ,kuid tema on ainuke poiss kes meile saab nõu anda .Kuigi poistel erilist stiilitunnetust ei ole .Me lihtsalt saime ta nõusse .Sellest ei hakka ma pikemalt seletama .

Ongi tunnid läbi . ,,Kas lähme'' küsis Lily . ,,Jah muidugi'' vastasime Floraga koos .,,Noh jah'' ütles Steven silmi pööritades .Pole ammu käinud poodides .No teate küll mis minu jaoks ammu on .Olimegi kohal .Kõigepealt läksime mingisse riidepoodi .No ega me tegelikult sealt kaugemale ei jõudnudki .,,Mia muide meil tuleb koolis üks pidu .See on nädala pärast '' teatas Flora .,,Mia muide ma leidsin sulle just midagi sellist mis sobiks sulle suurepäraselt'' . ,,Näta Lily''ütlesin huvitatult . ,,Võta .Mine proovi '' .Siis suundusingi kabiini poole .

Kui riided seljas vaatasin ennast kabiini peeglist .Muide see meeldis mulle väga .Sealt välja astudes hakkasid Flora ja Lily ahhetama ja Steven mind paasima .Mina aga nägin poest väljast ühte poissi .,,Mida sa vaatad Mia .Ega mitte Justinit'' . ,,Lily ta on kõige kobedam poiss keda ma näinud olen .Sorry Steven'' .,,Kuule Justiniga ei ole mõtet jamada .Ta mängib jalgpalli meeskonnas ja ta käib ühe kisakoori tibiga''ütles Lily mind mõttest välja tuues .,,Aga ta on nii armas'' .,,Kui tundma õpid ei ole sugugi armas'' ütles Flora .Siis läksid meie teemad juba mujale .

Varsti läksime leti juurte ,et riiete eest maksta mis me välja valisime .Kui ma makstud sain ,siis ütles müia ,,Oota vali siit midagi endale'' . Ma valisin endale ühe käevuru . ,,Hea valik .See teeb lahti ühe salakarbi .Siia saad panna oma asjad mida ei taha teistele näidata'' ütles müia ülatades mulle karpi .See oli imeilus karp .Kaas ja ümbris koosnesid merikarpidest .See käevõru pidi mulle samaegselt ka õnne tooma .Siis asusime Flora poole .

Rlora poole jõudes nätas ta mulle oma muusikastuudoit mis asus tema karaasis .Seal oli päris hubane .Siis nätasid Lily ja Flora kuidas nad mängivad .Mina ja Steven vaatasime .Kuna ma olen ise ka tihedalt muusikaga seotud ,siis leian alati mingid vead mida teistel parandada .,,Lily kas ma tohin natuke kritiseerida ''küsisin arglikult . ,,Jah muidugi Mia'' . ,,Püüdke rohkem ühte sulada ja jälgige ,et kumbki üksteisest üle ei mängi'' . ,,Kuule oled sa mingi prohv või'' . ,,Ma ise tegelen laulnmise ja kidramänguga '' . ,,Kuulge tüdrukud meil on lalja olemas '' . ,,Steven ei .Ma...'' .,,Ära mitte vaidle vastu kah .Sa tead seda laulu mida nad praegu mängivad '' . ,,Jah Steven '' .,,Siis mine laula Mia ,tee vähemalt proovi'' .

Ma ei tea miks ma seda tegin aga ma läksin laulma .Poole laulu pealt jätsid tüdrukud järgi .,,Mis teil hakkas? ''küsisin Floralt ja Lilylt .,,Sa oled lihtsalt super'' . ,,Ega te ometi arva ,et ma kohe teile lauljaks hakkan '' . ,,Palun Mia .Nädala aja pärast on see pidu .Seal võistlevad kooli ansamblid'' . ,,No olgu,ma olen nõus '' .

Peale seda proovi läksin koju .Kuna mu kodu oli Steveni omale suht lähedal siis Steven saatis mind .

Järgmine päev kooli minnes kukkus kapi vahelt välja üks kiri .Samal hetkel saabusid minu juurte Steven ,Flora ja Lily .Kui olin neid tervitanud .Hakkasin kirja avama .....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar